T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Weer thuis.

Goeieavond allemaal,

Ja, het is gedaan. Een machtig avontuur is vanmiddag tot een prachtig eind gekomen. Na een best wel relaxed verlopen laatste reisdag van toch 570 km zijn we rond 17.45 geland in Wijhe. Vanochtend waren we er vroeg bij, frühstück om 07.00 dus we waren op tijd weer op weg. Eerst onder Karlsruhe door via de A65 welke ons verderop liet aansluiten op de A61. Het liep lekker voorspoedig, de cruise op 120-125 km/h. Het weer was heerlijk. Zon, helder en zo'n 20°. Koffie-stop bij een Autohof. Verderop bij de Moseltal-brücke nog een stop. Met schoonzus Gerry heb ik inmiddels contact, we kunnen nog een meet and greet doen. Het wordt bij Swisttal, bij een Shell. Gezellig én meteen tijd voor een broodje.

Verder richting Venlo waar we dan na 18 dagen weer terug in Nederland zijn. Via A73, A50. Langzaamaan komen we terecht in de vrijdagmiddag spits. We rollen er redelijk door. Vlak voor Wijhe verzamelen we nog één keer om écht als team Griekenland aan te kunnen komen aan de Enkweg. Prachtig, een ontvangst comité én een heerlijke BBQ.

Zoals al gezegd is hiermee een eind gekomen aan een avontuur wat al lang geleden is begonnen. Een best wel gewaagd idee om dit met ons achten te gaan beleven is bijzonder goed verlopen. Het heeft zonder meer een grote meerwaarde gegeven aan de reis die wij ons allemaal, hoop ik, heel lang gaan herinneren.

Tot ziens namens team Griekenland!

Gerry

Geweldig wat jullie samen gedaan hebben. En zo leuk om elkaar " on the road" vandaag even te ontmoeten.

Annelies

Wat een mooie verhalen allemaal. Fijn dat jullie genoten hebben. En heerlijk dat jullie weer veilig en zonder kleerscheuren weer thuis zijn.

Jan en mini

Wat mooi wat jullie gedaan hebben en nu weer veilig thuis

Sjani

Wat een prachtige verhalen en foto's.
Fijn dat jullie terug kunnen kijken op een goed geslaagde reis.
Welkom thuis.

Bertha

Fijn dat jullie terug zijn
En bedankt voor de mooie verhalen en foto’s

Lianne Löbker

Wat een belevenis voor jullie allen. En wat een mooie verhalen geschreven, iedere dag even kijken wat jullie beleeft hebben. Fijn dat alles goed is gegaan tijdens de ritten. Hier kunnen jullie zekers met een warm gevoel op terug kijken. Nu op naar weer een nieuw avontuur.

Eric uut Liempde

Geweldig luitjes.
Alle respect voor jullie allemaal onder uit de kan.

Nel Huisman

Goedemorgen Team Griekenland,
Als collega van Tiemen mocht ik de afgelopen weken meelezen/meekijken.
Wat een fantastisch mooie reis hebben jullie gemaakt!
Geweldig! Wat een organisatie en hoe prachtig moeten jullie dit hebben ervaren.
Een Groot compliment voor de auteur van de dagelijkse belevenissen! Het was gedetailleerd (knap) maar ook erg leuk en luchtig lezen met daarbij de schitterende foto's, waardoor je je goed kon inleven vanuit ons Kikkerland.
Chapeau en nu maar lekker nagenieten van dit avontuur.
Fijn dat jullie heelhuids weer thuis zijn en Tiemen...het werd tijd want ik had niemand om lastig te vallen!

Marcel en Bianca

We konden zo fijn een beetje mee-reizen. Bedankt dat jullie de moeite namen om ons mee te laten delen in jullie vakantie.