T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Aan boord.

Kalispera,

Even een korte update, zolang er nog een 4g signaal te pakken is. Vanochtend om 08.00 frühstück. Jan en Klaarke willen nog graag naar de archeologische site van Anciënt Olympia. En dan maar beter zo vroeg mogelijk i.v.m. de drukte en de warmte. Wij gaan richting Patras. Ook via een aangepaste route, 137km. Niet te lang, dan hebben we tijd om een mooie stop te maken vlakbij de prachtige Rio-Antirio brug. Al rond 11.00 staan we aan de rand van Patras. De ingekorte trip was best wel verrassend anders, gewoon mooi! Nog zo'n 20 minuutjes over de moderne rondweg naar "de brug". Natuurlijk plaatjes schieten en daar we toch lekker vroeg zijn leggen we aan bij de taverne met brug- view. Jan en Klaarke zijn óók al weer in de buurt dus we blijven lekker zitten.

Als we weer compleet zijn, gegeten en gedronken én een ijsje genuttigd, gaan we naar de haven. Nog even de brandstof op pijl brengen en dan langs de oude haven naar de South Port waar de Superfast2 al aangemeerd ligt. Het inchecken gaat probleemloos en na even aanschuiven tussen de trucks gaan we aan boord. De auto's staan helemaal beneden, de grote mesienes staan vlakbij de laadklep. Bagage wordt naar onze hutten gebracht. Dát hebben wij al heel lang niet meer gezien.

Lekker douchen en straks op het achterdek kijken als het schip los komt van de kade.

Tot later, team Griekenland.

Joris & Dienke

Behouden vaart ?

Kees Timmenga

Weer een mooie trip en genieten van de luxe aan boord.