T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Athene-dag!

Kalispera,

We hebben het gedaan!!! De op voorhand één van de pittigste dagen van deze onderneming hebben we gehad. Met z'n achten zijn we dwars door de Griekse hoofdstad gereden. Een prestatie, hulde aan mijn mede reizigers!!! Ten eerste omdat zij mij toch maar mooi gevolgd zijn in dit misschien ietwat dwaze plan maar vooral omdat zij/wij de vooraf gemaakte afspraken over wie let op wie tiptop in praktijd hebben gebracht. Het was pittig, onwijs druk en vooral de temperatuur van 30*+ maakte het toch wel een "aanslag" op mens en machine. Na Athene was er even ontspanning toen 2 keer met een pont moesten over worden gezet omdat ik de route had gelegd over het eiland Salamina. Tussen deze 2 passages in hebben we onder schaduwrijke bomen een belangrijke koffiestop gemaakt. Even bijkletsen over de "Athene-ervaring". Ën mooie plaatjes schieten.

Volgende stop was het Kanaal van Korinthe. Zoals altijd indrukwekkend, ook hier tijd voor een hapje, drinken en natuurlijk foto's scoren. Nog een kleine 90km te gaan naar Nafplio. Even de tank vol tanken en dan over een heerlijke, lekker doorrijden, weg verder. Één stop ligt er nog tussen, niet de minste. Het prachtige, indrukwekkende antieke openlucht theater van Epidavros. Rond 16.15 zijn we daar. Misschien niet al te vroeg meer maar nu zijn in elk geval de dagjes toeristen al weer weg. Ook hier weer even lekker zitten, natuurlijk in de schaduw, lekker vanille ijs en altijd weer drinken. De laatste +/- 27km naar Nafplio schieten onder de wielen door. Parkeren aan de haven, ons onderkomen is een zeer smaakvol, boutique hotel. Ziet er mooi uit én vlak bij het schitterende plein van deze voormalige oude hoofdstad van Hellas.

Zoals gezegd, een zonder meer pittige reisdag waarin de temperatuur opliep tot 35*. Maar wat hebben we weer veel gezien!!! En belangrijk, we zijn weer compleet en zonder mankementen aangekomen.

Yassas, Team Griekenland!!!

Kees Timmenga

Weer een mooie tour?

Jan en mini

Dat was weer een mooie reis en zeker heel mooi weer

Anneloes

Knap werk luitjes!

Sjani

Hallo allemaal.
Wat een fantastische onderneming.
Mooie foto's.
Heel veel plezier en genieten samen. Groetjes uit De Krim.