T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

De "mesienes".

Ja, de motoren. Wat vinden zij eigenlijk van deze hele onderneming? Nou, na inmiddels bijna 2700 km op allerlei soorten wegen kunnen we, denk ik, wel ervan uitgaan dat óók zij het prima vinden. Wanneer het kan strekken zij de benen en brengen ons moeiteloos naar hogere snelheden die zij dan schijnbaar ook nog eindeloos kunnen volhouden. Op langen afdalingen op betere wegen is het alsof zij zwieren en zwaaien door de bochten, als dansen zij over de dansvloer. Op de steile beklimmingen grommen zij een keer en sleuren ons bijna vanuit elke versnelling naar het hoogste punt. En misschien wel het belangrijkste, op scherpe afdalingen grijpen zij hard in op het asfalt om ons veilig naar beneden te brengen.

Geen enkele keer vertonen zij nukkig gedrag, een onverwachte beweging of een andere onwelwillendheid. Zij gedragen zich zoals ze eruit zien. Groot, stoer, sterk, betrouwbaar maar ook relaxt, vertrouwd. Kortom, zij gaan dit avontuur met plezier volbrengen. TOP-MESIENES!!!

Maar ook de auto's draaien probleemloos en zeer prettig mee. De Duitse gründlichkeit van de Opel en de Franse leeuw van Peugeot, hoewel zeer verschillend van uiterlijk, verstaan hun taken uitstekend. Ook zij maken dat dit team van voertuigen het prima met elkaar kan vinden.

Groet, BMW, BMW, PEUGEOT, OPEL.

Anneloes

Haha, mooi stukkie! Héél belangrijk die mesienes van jullie.

Dienke

Haha, heerlijk stukje.?