T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Meteora naar Nafpaktos.

Kalimera, goeiemorgen,

Gister was een ,zeg maar, tussen etappe. Van het imposante "Meteora" gebied naar de noordzijde van de golf van Korinthe. Wél een etappe waar ik tóch wel een beetje niet helemaal gerust op was. Zéker nadat Tiem eergisteravond niet helemaal goed "te pas" was. Gelukkig was dat gisterochtend weer helemaal oké.

De trip was eerst zo'n 70 km over snelweg richting Trikala maar dan nog ruim 200 km over en door onbekend gebied. Door en over de bergen waar we tot zo'n 1500m gingen klimmen. Het eerste gedeelte ging prima. We moesten wél even aanpassen want de, op de Garmin , aangegeven E65 is nog lang niet in functie. Moet nog aangelegd worden. Tegen 10.30 even koffiestop en dan begint het onbekende.

Ik houd het kort. Wát een prachtige, ruige, soms zeer inspannend rijdende trip hebben we daar gemaakt!!! Hoe enorm veel hebben we gezien!!! Slangen op warm asfalt, schildpadden, geiten en schapen kuddes, koeien op de weg, grote ruige waakhonden die écht niet onder de indruk waren van "grote mesienes". Een prachtige natuur, overal groen kleuren, sneeuw, temperatuur die zo maar 10* onderuit ging. Slechte/zeer slechte wegen, overal neer gestorte keien/blokken, weg verzakkingen. Maar het was geweldig!!!

Tóch waren we, vond ik, mooi op tijd op de bestemming. Prachtig onderkomen, design kamers met airco én op loopafstand van gezellige terrasjes. Daar hebben we weer heerlijk gegeten en daarna nog even rond geslenterd. Alweer een heerlijke dag in ons griekse avontuur.

Groet, M.

Anneloes

Gaaf zeg! Echt een heel avontuur.

Dienke

Wauw! Klinkt echt als een te gekke etappe.

Annelene

Wat een belevenissen onderweg! Best spannend soms, denk ik.
Maar vooral genieten!!
Groetjes van ons

Mini Dennekamp

Wat een avontuur. Daar doe je het voor, een hele “dierentuin” tegengekomen op het asfalt en wellicht straks nog een beer en een wolf. Prachtig!
Heel veel plezier samen in dat mooie land.

Rina Zwiers

Wat een geweldige ervaring...Veel plezier nog en geniet met elkaar!?

Bert.S

Meindert
Hebben ze daar nog een dienstindeler nodig ??
Mooie tocht mannen ( en vrouwen) mooie routes ook
Geniet er van samen en hou de bikes recht op

Cynthia

Gaaf zeg!! Geniet!!