T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Hoofdpijn.

Kalispera volgers, goedenavond.

Hoofdpijn, ik heb het niet vaak meer maar vanochtend dus wel. Ik ben bewust toch vroeg opgestaan, heb buiten gezeten in de frisse lucht en heb nog snel gedoucht. Hielp dus niet, het bleef behoorlijk zwaar doorbonken. Dubbele paracetamol en weer onder het laken. Het ontbijt heb ik gemist maar tegen 10.00 voelde ik mij beter worden. Van onze uiterst vriendelijke gastvrouw kreeg ik óók nog een medicijn én 2 bekers héérlijke thee. Rond 11.00 zijn we opgestapt, de dag-etappe is wat aangepast. Eerst een heel stuk lekker cruisen over de prachtige E99, de Via Egnatia. De cruise op +/- 100 km/h op een zo goed als lege Highway. Onderweg ergens een koffiestop. De temperatuur tikt al snel de 30* aan. Het laatste gedeelte is weer behoorlijk draaien en keren, klimmen en dalen. Ergens op een mooie schaduw plek nog een keer koffie en iets eten. Tegen 14.30 komen de imposante rotsen in beeld waar boven op de kloosters zijn gebouwd. We rijden, als echte toeristen, de weg om en door het Meteora gebied. Inmiddels zitten we ook vlakbij onze overnachtingsplek, net een stukkie voorbij Kalambaka. Nette kamers, airco en view op de kloosters. Tied veur een koude pint en heerlijk ijs. Een paar uurtjes relaxen, vanavond rond 20.00 naar Kalambaka voor lekker eten.

Morgen weer een wat langere etappe, naar Nafpaktos aan de noordzijde van de golf van Korinthe.

Groet'n van team Griekenland.

Reacties

Reacties

Jan en mini

Bedank weer voor je mooie verhaal en hopen dat de hoofdpijn over gaat gr van ons

Annelies

Hoop dat je hoofdpijn beter gaat en kunt genieten van jullie prachtige tocht. En je mooie verhalen

Kees Timmenga

Rustig aan doen en op de Griekenland modus?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!