T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Op weg!!!

Und einen schönen guten Abend,

We zijn op weg. Vertrokken voor onze roadtrip, ons avontuur naar Griekenland. Nét voor achten zaten we in het zadel. Óf in de voiture. Het is nog fris, wel droog, helemaal goed dus. Via de drukke N35 richting Enschede. Dan door op de B54 tot Münster. Volgens plan na +/- 150 km, dus voorbij Münster, even een kleine stop. Koffie, thee én boterkoek. De echte, dus. De bedoeling om vervolgens de A45 te volgen valt al snel in duigen. Vollsperre op de A45, omleiding wordt al aangegeven via A44 naar Kassel en dan de A7 richting Würzburg. Nou ja, dan doen we dat maar. Wel jammer want dat betekent meer Autobahn kilometers. Helaas komen we ook hier in de onvermijdelijke Stau, F....!!! Bijna een uur naar de kl.....n!! Máár een gelukkie, het weer wordt toch wel steeds iets gezelliger. Droog, zonnetje en temp tot wel 22*. Inmiddels hebben we vernomen dat Raymondo en Aniet een andere route rijden en Jan en Klaarke rijden ook via de A44, A7. Vele wegen leiden naar Rome, in dit geval naar Hotel Wender in Vehlberg.

R&A zijn er als eerste, zijn hebben de incheck procedure prima verzorgd en alvast een tijd afgesproken voor het belangrijke ritueel van de eerste "Weissen". Daarna lekker eten. Een prima plek voor een 1e overnachting. We zijn nu compleet, morgen richting de Fernpass, Brennerpass naar Italië.

Gute Nacht, T&A, M&A, J&K, R&R.

Anneloes

De kop is eraf! Die Weissen smaakte vast heerlijk! Morgen de bergen in/door/op/over. Viel Spass!

A

Goede reis

Bernard & Cynthia

Jullie welverdiende vakantie!! Goede reis, en.. geniet!

Jan en mini

Wij wensen jullie weer een goede reis

Ben en Inge

Veel plezier met elkaar en een goede reis!

Edwin en Janneke

Stau is ook niet te missen in Duitsland.

Die Weissen klinkt verleidelijk.

Goede reis

Bertha

Een hele goede reis
En veel plezier

Gerrit en Gerrie

Veel plezier met jullie allen .