T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

"Grote Mesiene".

Grote Mesiene,

Nú nog sta je op je vaste plekkie. Groot, stoer, zelfverzekerd. Relaxt maar altied paraat. Nog één dag. Morgen mag je "los"!!! Morgen kan je eindelijk de benen strekken, gaan we samen op weg!!! Vanaf morgen ga je doen waar je voor bestemd bent, wat in jouw "DNA" zit, wat zelfs in jouw naam zit. GSA oftewel Gelände, Strasse, Adventure. Samen gaan we op avontuur, naar nieuwe plekken, onbekende wegen, meerdere landen en onbekende veerboten. Zonder mankeren zal jij ons brengen naar de zuidelijkste grenzen van Europa. Precies zoals toen, 10 jaar geleden, een RT ons probleemloos naar het noordelijkste puntje "Nordkapp" bracht.

ook nú zal er weer een echte RT jouw compagnon zijn, met ons mee reizen!!! Een ijzersterk duo dus. Gelände, Strasse, Adventure in combinatie met Reisen, Tour!!! Samen zullen we na zo'n 5800 km weer op de basis terugkeren. En wanneer jij, jullie zoals altijd weer op jullie vaste plekken staan, relaxt en altied paraat, zullen wij nog lange tijd alles moeten laten bezinken. Alle dingen een plekkie geven die wij door jullie hebben kunnen zien en beleven!!!

Ja, ik weet het. Een motorfiets is gewoon een ding, materiaal, gemaakt door mensen, punt. Maar tóch, juist doordat hij is gemaakt door mensen, misschien ook liefhebbers, zit er misschien toch een héél klein beetje een ziel in!!! Zorg goed voor de Mesiene en de Mesiene zorgt goed voor ons.

M.

Annelies

Ik wens jullie een hele mooie en veilige reis.

Beppie en Bert walters

Een hele goede reis allemaal! Leuk om jullie te volgen!

Anneloes

Mooi geschreven Mein! Zeker weten dat er een beetje een ziel in zo’n mesiene zit. Ik kijk uit naar je verslagen. Heerlijke, veilige, onvergetelijke reis gewenst met z’n allen. Xx

Jan en mini

Wij wensen jullie een goede reis

Henk van der kolk

Veel plezier samen, en een veilige vakantie toegewenst.