T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Deka.

Goedenavond, Kalispera.

Deka?? Deka is grieks voor het getal 10. En 10 is het aantal dagen tot ons vertrek op triti eikos tessera Maiós, dinsdag 24 mei dus. Oei, tamelijk ingewikkeld dat Grieks. Gelukkig kan je met Engels best wel goed uit de voeten in Hellas en daar redden we ons best wel mee. Wat kan ik nog meer linken met 10, deka. Wel, er zijn zeker wel 10 dingen die nog gebeuren moeten voordat we op dinsdagochtend de motoren aanslingeren, de boxers tot leven brengen. Maar die zeker 10 dingen zijn kleinere zaken, de belangrijke zaken zijn wel op orde. Alleen mijn BMW, de "Grote Mesiene" gaat dinsdag a.s. nog voor een 50.000km beurt in de BMW Werkstatt.

Eigenlijk is het nu vooral aftellen, nadenken over mee te nemen kleding, schoenen, misschien al een keer voorzichtig de boel inpakken. Gewoon om te zien waar we ongeveer staan met bagage ruimte. Langzaam wordt het ook interessant om te zien wat de weersvoorspellingen ons op 24-05 voorschotelen. Voor wat het waard is .

Het komt nu snel dichterbij, ik heb er zin in!!! Ik denk wij allemaal!!!

M.

Dienke & Joris

Wij gaan met jullie mee genieten.

Alex

Super leuk om jullie reis mee te beleven op deze manier. Veel reisplezier en voorpret gewenst!?

Beppie en Bert

Een hele goede reis gewenst. Leuk dat we mee mogen genieten.

Mini Dennekamp/Jan D.

We wensen de avonturiers heel veel reis plezier.
Doe Anastopolos de groeten in Athene.

Eric uut Liempde

Goede en behoude reis.
Maak er wederom een mooie tocht van .
Travel safe luitjes

Bert.S

Veel veilige kilometers
En lekker genieten?

Ingrid

We wensen jullie een fantastische vakantie toe! Heel veel plezier gewenst samen! Leuk om jullie vakantie verhalen te kunnen lezen!
Groetjes Mike, Ingrid, Melvin en Julian

Gerda