T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Countdown, aftellen.

Kalispera, goeienavond,

Het aftellen is begonnen. We zitten in de "countdown" periode. Over een maand zijn we al onderweg, zijn we als het goed is al aangekomen in Griekenland. Onwaarschijnlijk, een idee wat 2 jaar geleden is ontstaan staat nu op het punt van beginnen . Het is eigenlijk bizar. Wat is er toch veel voorgevallen in deze 2 jaren en nu, eindelijk, staan we aan de vooravond van het "Grande Départ!!! Wat een heerlijk, spannend, vooruitzicht dat we met z'n achten deze prachtreis kunnen gaan maken, dat het "gewoon" weer kan!!!

Waarom is dan speciaal nú het aftellen begonnen? Wel, op 10 februari kwam er toch wel een behoorlijke kink in de kabel wat het door kunnen gaan van deze hele onderneming, zeg maar, toch een beetje onzeker maakte. Inmiddels ben ik al wel weer zover, voel ik mij weer zeker genoeg om van mijzelf te zeggen: oké, it giet oan!!! Zéker nu ik de afgelopen week alweer ritjes, ritten, heb gemaakt op de "Grote Mesiene".

De voorbereidingen hebben nu een serieuze vlucht genomen. Nieuwe outfits, helmen en communicatie apparatuur. Autobahn vignettenen en ANWB route kaarten. De te rijden routes zijn gemaakt, opnieuw gemaakt en op de Garmin apparaten geplaatst. Auto's, motoren hebben of krijgen nog een laatste check up. Alle overnachtingen zijn geregeld, geboekt en uitgeprint. De ferry overtochten voor Italië-Albanië en Griekenland-Italië zijn geboekt. Er zullen zeker nog dingetjes gedaan moeten worden maar het meeste is gewoon klaar!!! Dus, aftellen naar 24 mei, hopen dat er nú niets geks meer gebeurd en dan gewoon GAAN!!!

Groet, Meindert.

Gerry

Heerlijk vooruitzicht.

Anneloes

En geniet ook van de voorpret!