T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Dag 4, Drymen naar Newcastle.

Goedenavond T.R.A.M. followers.

Inmiddels zitten we aan boord van de "Princess Seaways", op weg naar Nederland. Vanochtend zijn we om 07.30 vertrokken, de regenpakken toch maar aan. Gelukkig konden we de "zooi" nog met droog weer oppakken, is toch wel very nice  . Eerst ging het een stukkie richting Glasgow, toen naar westwaarts naar de bezienswaardigheid van het "Falkirk-wheel", een mega scheepslift. Een foto, dan weer door. Van tijd tot tijd wat regen maar vooral zijwind, veel zijwind. Veel mooie weggetjes, prachtige landschappen, genieten we ondanks het soms woeste herfstweer. Net voorbij Langholm moeten we de route aanpassen, road closed. Eigenlijk pakt dit wel goed uit, de aangepaste weg is wat sneller, we kunnen wat verder van ons af koekeloeren en brengt ons naar een Shell station weer we nog één keer aftanken, koffietje doen, snelle Jelle pakken en een fruit innemen! Iets verderop pakken we de route weer op. Het laatste stuk gaat parallel aan "Hadrians-Wall, over de B6318,een heerlijke rustige weg met mega mooie uitzichten. Bovendien is het prachtig weer geworden dus met de wind en de zon in de rug gaat het naar Newcastle. Ruim op tijd staan we op de ferry terminal, om 16.00 rijden we al aan boord.

Iets voor 17.00 gaan de trossen los, het schip draait, we gaan richting zee. Op het achterdek mooie foto's maken. Vier dagen hebben we kennis gemaakt met het prachtige, ruige, lege, natte, zonnige Scotland, een "Magnificent Tour"!!!

Morgen back in Nederland, noar HUUS!!!!

Sjani

Leuk om met jullie "mee gereisd" te hebben.
Welkom thuis.