T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Oban naar Drymen.

Good evening!

Rain, regen, ja na 2 mooi weer dagen zijn we vanochtend met regen op pad gegaan. Dus direct de Regenhosen e.d. aan en gaan. Direct na Oban duiken we weer de prachtige, woeste, lege wereld in. Akelig smalle ukkie-pukkie weggetjes langs lochs, vennen en ook langs de atlantische kust. Ondanks de regen kunnen we toch best wel veel omgeving zien. Klein nadeel van al het natuur geweld is wel dat we niet maar zo even snel een bakkie kunnen doen op een toevallig mooie plaats. Dus touren we maar iets langer door en doen een heerlijke, wat langere lunch in "the Inveraray Inn" , aan het "Loch Fyne". Het blijft regenen, we gaan met frisse moed weer verder. Tegen 15.00 uur breekt ineens de zon door, heerlijk om dan het vizier los te kunnen gooien en een stukkie flink door te kunnen blazen . Snel een bakkie, fruitje, koek en weer door. Tegen 16.00 toch weer regen en ook soms woest veel wind. Het laatste half uurtje toch weer droog zodat we, aangekomen in Drymen om 17.15, de Vulcan en Boxer lekker droog konden afladen.

Een echte Schotse regen dag waar we toch weer heel veel hebben gezien, genoten en vooral allemaal bijna droog zijn gebleven!!! , Morgen vroeg op, Full English Breakfast at 07.00, naar Newcastle. We have a boat to catch!!!

Greetings from Scotland, T.R.A.M.