T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Van Pitlochty naar Oban.

Good evening T.R.A.M. volgers!

Inmiddels zitten we in Oban, of An t-Oban, aan de Schotse westkust. Vanochtend om half 8 aan een "English Breakfast". Daarna oppakken en wegwezen. Het miezert, de lucht is grijs, ik doe m'n regenjas aan. Sis heeft het regenpak ook aan, ik heb de stuurmoffen ook op de GSA gemaakt. Het gaat direct over kleine, steile weggetjes. Langs prachtige lochs, door mooie bossen, over ruige kale vlaktes. Na een dik uur even een stop, T en A doen ook de regen uniformen aan. Een onverwachte 'diversion", we rijden nog wat extra miles! Toch makkelijk zo'n Michelinkaart boven in de tanktas. Toch valt het best wel mee met de regen, tegen half 1 zijn we, inmiddels met prachtig weer, bij het Caledonian Canal. Even stoppen en genieten van een onwijs mooie plek, koffie, snelle Jelle, appel en de zon . Toch houden we de regen outfits aan als we verder gaan. Niet voor niets zal nog blijken.

Verder gaat het naar "Fort William", mega toeristisch, en dan richting Glenn Navis over een soms wel errug smal weggie. De berg zien we niet maar de route is prachtig. Vanaf daar gaat het langs "Loch Linnhe", "Loch Creran" naar Oban. Een paar keer passeren we prachtige bruggen. Ook blijken de regen outfits weer erg nuttig, lekkere schotse plensers krijgen we op dit gedeelte. Het laatste stukkie is het weer zonnig en met inmiddels weer droge regen kleding komen we aan het "Oban Bay Hotel".

Weer een dag genoten van deze prachtige, ruige, soms verlaten, eindeloze gebieden. Mooie zeer afwisselende route met bovenal weer onverwacht veel mooi weer, en ook gewoon lekkere plensers!!! Morgen van Oban naar Drymen.

De groet'n uut An t-Oban, T.R.A.M.

Joris en Dienke

Leuk om jullie zo te volgen.
Verhaal en foto’s zijn top! Enjoy!

Alexander

Wat ik lees is wat Tiemen al heeft gezegd. Mooi gezelschap, super beleving met mooie natuur.

Gerry Van Oene

Jullie gaan toch ook nog wel ff whisky proeven? Schotland staat ook nog op ons lijstje! Have fun en greetings uit Williamsburg Virginia

Betty

Wat een prachtige reis Renate en TAM, wat maken jullie veel mee deze dagen. Een goede en veilige reis verder!!!

Gerda

Mooie vooruitzichten.Heel veel plezier samen gr. Gerard en Gerda