T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Scotland, here we come!

Goodmorning,

Yes, vandaag gaan we! Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik even langs ging bij "That Motorreizen" in het zuidelijkste zuiden van Zuid-Limburg om te informeren naar deze reis. Nu is het al zover, de koffers zijn gepakt, de bikes zijn klaar en wij zijn er klaar voor! Was het gisteren nog belachelijk mooi september weer, nog snel al het gras gemaaid, vanochtend was het een beetje zoals we het waarschijnlijk gaan hebben daar aan de overzijde van de Noordzee. Dus regenpakken liggen bovenop in de koffer

Straks snel even naar Hardenberg, sis ophalen, dan thuis lunchen met een Strammer-Max ofzo en dan stappen wij op. Via de polder en Noord-Holland scheuren we naar de DFDS terminal in IJmuiden voor de overtocht naar Newcastle upon Tyne. Om 17.30 varen we uit en rond 09.00 vrijdagochtend zullen we aanleggen in de "U.K. De eerste etappe brengt ons via Edinburg naar Pitlochry in Scotland!!!

We hebben er veel zin in

Alexander

Veel plezier, ben benieuwd naar de verhalen

Bertha

Een hele goede reis en veel plezier

Jan Dennekamp

Goede reis en behouden vaart!

Jan en Mini

Rina

Heel veel plezier met elkaar ... Ben benieuwd naar de verhalen over jullie reis!

Marcel

Veel plezier, en een behouden vaart!!!

Henk v.d. Kolk

Een goede overtocht en een mooie reis. Blijf jullie volgen, hoor graag de verhalen.

Sjani

Hallo allemaal.
Een hele fijne en mooie reis gewenst.
Maar dat gaat in Schotland vast wel lukken.
Veel plezier.
Goeten uit De Krim.