T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Naar de Noordkaap!!!

Hallo en welkom opons reislog!

Over enkele weken gaat het beginnen! De ultieme motortrip die ik samen met Tiem, Ans en Renate mag gaan maken. Ik zeg mag want vooral de 'zegen' van Aniet en het meegaan van de hier boven genoemden maakt dat deze reis toch wel bijzonder zal gaan worden. De reis die we gaan maken begint in Göteborg en loopt dwars door Zweden naar de zweeds/finse grens bij Haparanda, door Noord-finland naar de noordkaap en vervolgens helemaal door Noorwegen terug. We overnachten in hotels zodat we in ieder geval zeker zijn van bad, bed en een goeie warme hap. de dagelijkse rit afstand ligt ergens tussen de 350 tot 500 km. Zal zeker afzien worden op sommige dagen.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alleervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook, hoop ik, nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij onsbevinden. Meer informatie over de reis diewij gaan maken vind je in het profiel.

Wijzien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Meindert, Renate, Tiem en Ans.

Kees/Gerry

Leuk ik ben benieuwd.

dzandvliet@hotmail.com

Dit is ook een manier om met elkaar te praten he????

Heel erg leuk om te volgen hoe de voorbereidingen en vooral de tocht zelf zal gaan verlopen.

En misschien overbodig maar van ons krijg je ook de VOLLE zegen mee hoor, ha ha, we missen je nu al maar gunnen jullie een PRACHTIGE reis.

Liefs de zanddijkjes