T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Het zit er op, back home again.

Hoi trouwe volgers,

Ja, het zit er op, we zijn weer thuis. Na een rustige overtocht zijn we, alweer met prachtig weer, om 9 uur aangemeerd aan de Schwedenkai in Kiel. Om 09.30 uur ziitten we op de weg naarhuis. Over de autobahn, via Hamburg en Bremen, glijden de laatste kilometers onder de motoren door. Om 15.45 rijden we de Hollewandsweg op waar een welkomscomité ons met spandoek en ballonnen opwacht. Errug leuk en geslaagd.

Na bijna 6700 km worden de V-twin en Boxer van hun zware bepakking verlost, zonder problemen hebben de machines ons weer thuis gebrachtwat zeker heel belangrijk is geweest voor het zo goed slagen van dit prachtige avontuur.

Wel alle volgers, dit is dus het laatste verhaal van deze reis. Namens ons vieren dank voor alle belangstelling en reacties,

Groeten, Team Noordkaap, Tiem, Renate, Ans en Meindert.

deetje

geweldig dat jullie weer thuis zijn en jammer dat het er op zit, zowel voor jullie als voor ons volgers, dit was leuk en mooi dus op naar de volgende uitdaging.

Wel thuis

Jan en Deetje

A.B.te Zet

Fijn dat jullie zonder leren kleerscheuren thuis gekomen zijn. Leuk dat we mee mochten "rijden" richting de Noordkaap, alsof we er zelf waren.....groetjes en geniet weer van je eigen bedjes!!!