T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Laatste keer uit Scandinavië.

Hallo Allemaal,

Ja, aan alles komt een eind dus ook aan dit prachtige avontuur. We zijn inmidels aan boord van de Stena Scandinavica. Vanmorgen alweer vetrokken met de zon in de rug. Via mooieweggetjes langs en onder Oslo door. Tot slot nog een heel eind langs het Oslofjord omhoog tot aan de toltunnel, tolvrij voor motoren.

Nog 1 keer duur tanken en vervolgens naar de E6 richting Göteborg. Rustig over de grote weg, veel wind, een enkele regendrup en zo tegen15.45 in de haven.

Om 17.00 uur aan boord gegaan, de brommers vastknuppen, de hut opzoeken, douchen en straks nog één keer genieten van een heerlijk buffet.

Volgens de captain of the Stena Scandinavica zullen we om 09.00 aanmeren in Kiel en dan rest ons nog de laatste etappe naar HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot Morgen, Groeten uut Göteborg, Team Noordkaap T.R.A.M.

Anneloes

Goede vaart gewenst en voor morgen natuurlijk succes gewenst als jullie richting NL toeren. Tot gauw! X

Pa en Ma

Geniet nog maar lekker even en een mooie reis terug .Heerlijk weer naar je man en kindertjes Liefs van ons.

Anita

Nog een nachtje varen, een laatste rit en dan zijn jullie
, gelukkig :-)) , weer thuis!!!!!
Tot morgen XX

Klaarke, jan, tiemen en hessel

De twee weken zijn alweer voorbij......... Wat vliegt de tijd. We zullen jullie verhaaltjes en foto's missen. Het werd zo'n gewoonte: 's avonds voor het slapen gaan nog even checken of er een nieuw bericht is en, natuurlijk, foto's!
Als jullie dit lezen zijn jullie waarschijnlijk alweer thuis en kunnen jullie terugkijken op een fantastische ervaring.
We horen de verhalen nog wel.

Groeten uit Oene

Sander

Nog paar uurtjes dus en dan is de reis weer voorbij. Mooie ervaring. Kun je weer op je lijstje zetten!! Succes met de laatste etappe!

Kees/Gerry

Hopelijk weer veilig thuis aangekomen.
Warme groet uit Kreta voor allen.

Gerry en Kees.