T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

A Beautiful Day!!!!!!

Hoi Allemaal,

Ja, we zijn er weer. Inmiddels aangekomen in Skjolden, alweer zo'n 2250 km onder de Kaap. Even nog over gisteren, het was onze eerste echte regen dag. Toch was het een mooie dag want we hebben een ELAND gespot en met bewijs, haha. Ondanks de regen toch een mooie route gereden en toen we aan het eind van de dag binnen waren, redelijk verzopen, zijn we direct geholpen door zeer hulpvaardig personeel door de stookruimte te bombarderen tot drooghok. Heerlijk, vanmorgen was alles heerlijk droog.

Vanochtend om 8 uur vertrokken onder een voorzichtig zonnetje richting Trondheim. Eenmaal voorbij deze, voor ons gevoel, drukke toestand op de weg om 10.15 buiten al lekker koffiepauze gedaan. Het weer werd steeds mooier, de natuur werd ronduit imponerend. Via het Dovrefjell nationaal park, waar nog veel sneeuw lag en waar we 2 oerossen en een eland hebben gezien,afgezakt naar Dombas. Warme snack en koffie weer buiten in de zon.

Verder via een errug mooie route tot aan Lom en toen op naar een prachtig einde van deze dag. Via het Jotunheimen nationaal park naar Skjolden. Man wat was het hier machtig mooi, sneeuw, bevroren meren, wintersporters en rijden tussen meters hoge sneeuwwallen.

It was a Beautiful Day!!!!!!!!!!!!!!

Groet'n T.R.A.M.

Germien

Hoi TRAM,
heel leuk om jullie foto's te zien en de verhalen te lezen, geweldig mooi!!!
veel plezier en succes met de laatste kilometers.
groeten uut Mariënheem

Gerben en Lies de Groot

Hoi allemaal,

Wat een prachtig land is dit toch; aan de foto's te zien tenminste!
En helemaal super dat jullie dat op de motor doen!
En nu zijn jullie al weer bijna aan het eind van jullie reis gekomen; wij wensen jullie verder nog heel veel reis plezier en een goede terugreis!!

Groeten,
Gerben en Lies

Jolanda Kamp

Wat een reis, geweldig !! Ook fijn als iedereen weer veilig thuis is en wij op de afdeling weer een hele blije Anita hebben......maar ze is wel heel dapper hoor!!! Goede reis en geniet!!