T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Terug over de Poolcirkel

Vanochtend om 6.45 uur !!!!! al aan het ontbijt. We hebben een lange dag voor de boeg. Om 7.30 uur willen we in de rij staan voor de veerboot naar Skutvik. Netjes op tijd vertrekt de boot en om 10.30 uur rijden we van de boot af, met nog 435 km. te gaan. Parallel aan de spoorbaan volgen we onze weg richting de Poolcirkel. Heerlijk rijdend in het zonnetje, danin dikke nevel, zien we de natuur om ons heen weer veranderen in ruige, kale vlaktes. We klimmen naar 700 meter hoogte, maar wat is het mooi! Om 15.45 uur passeren we de Poolcirkel, (gelijktijdig met de polarexpress).Even een paar foto's en gauw weer verder.Tegen 19.30 uur arriveren we in Mosjoen, Hotel Fru Haugans. Snel de motoren 'uitpakken', douchen, en aan tafel. We hebben heerlijk gegeten.Morgen op weg naarSteinkjer.

Groeten, T.R.A.M.

Jesse en Anneloes

Ha toppers, leuk om voor het slapen gaan nog een nieuwe update te lezen! Man, man wat hebben jullie er een lange dag opzitten. Jullie zullen wel blij zijn geweest dat jullie eindelijk over waren. Fijn dat jullie het nog steeds zo naar jullie zin hebben en van het landschap genieten. Succes weer morgen! Liefs uut Wieje, X

Jan, Klaarke, Tiemen en Hessel

Hallo familie,

Leuk jullie avonturen te volgen. Elke avond weer even kijken of er al een update is. Een afknapper he, dat zo'n eland geen gewei heeft........ Vonden wij in ieder geval wel. Wel uniek en bijzonder dat je er een ziet.
Geniet nog van het laatste stukje en hopelijk is het weer jullie een beetje goed gezind.

groetjes uit Oene