T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Rustdag op de Lofoten.

Hoi trouwe volgers,

Vandaag dus rustdag, lekker uitgeslapen tot wel 07.45. Heerlijk relaxed ontbeten, daarna wat aan geklooid, lekker koffie, beetje poetsen (laarzen en scherm) en nog een keer koffie.

Na de middag toch de bikes wakker geschud om een paar uurtjes te gaan rondtouren, ja we zijn er nu toch hé. Het iswel heel erg mooi hier en vooral de prachtige luchten zijn buitengewoon. Nu dus ook de grilligheid van de eilanden geproefd, want we zijn terug komen rijden in lekker regenweer, wat een verschil met gisteren. Maar ookdan is er veel moois te zien.

Morgen weer terug naar het vaste land met de ferry van Svolvear naar Skutvik, schijnt toch bijna 3 uur varen te zijn en dan moeten er nog 430 km weggereden worden. Wordt duseen lange dag. Hopelijk kunnen we mooie foto's maken op zee.

Groet'n van ons aan allen.

Anita (uut de polder)

Ik vind het fantastisch om te zien en lezen hoe jullie het vergaat.
Maar je weet het Meindert, we hebben wel wat overeenkomsten in wat we leuk vinden, maar dit reizen is echt niets voor mij.
Ik wens jullie de komende 6 dagen nog veel kijk en rijplezier toe.
Groeten uit huize Koersen

Robert Hulsmann

Leuk om jullie zo te volgen, mooi avontuur van jullie, ben toch een tikkie jaloers op jullie als ik de foto's zo zie, geniet ervan en kiek uut hé

alma en anne

Dit gebied ziet er prachtig uit, super landschap. Lekker genieten op de motor.

Mike, Ingrid en Melvin

Het is geweldig om te zien en te lezen dat jullie het zo fantastisch hebben. We wensen jullie nog heel veel plezier toe de komende dagen!
Heel veel groetjes van ons