T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

The Longest Day.

Ja, we zijn aangekomen op de Lofoten.

Wat een dag, wat een onwaarschijnlijk mooie dag is het geworden. Wel bjina zeker, dat deze rit de koninginnerit zal blijken te zijn geweest. Vanaf het moment van opstaan, om 6 uur, tot aankomst in Svolvear om 17.30 uur alleen maar zon. Voor de middag nog hier en daar een witte wolk boven de besneeuwde bergtoppen, na de middag alleen maar zon en een staalblauwe lucht. Zelfs nu, 22.30 uur, schijnt nog steeds de zon en kunnen we nog buiten zitten.

En wat hebben we veel gezien, gewoon niet normaal zoveel moois. Besneeuwde bergen, diepe fjorden, overal blauw water zoals in Greece, gewoon te veel. We hebben geluncht buiten op een parkeerplaats aan een picknick tafel gewoon in onze shirtjes, een uur later staan we op een hoogvlakte aan de oever van een nog volledig bevroren meer, omringt door besneeuwde bergen. Weer 2 uur later staan we op de Lofoten aan een zandstrand terwijl we mensen zien picknicken aan de oevers.

Renate heeft zo'n 180 foto's geschoten maar het is bijna niet te doen,wat we gezien hebben ook op foto weer te geven. Toch zijn er gelukkig wel heeeeel veeeeeeeeel prachtige beelden.

Wel, we gaan morgen genieten van een verdiende rustdag , beetje relaxen, beetje onderhoud aan de kleding, misschien nog beetje touren. We zien het wel.

Inmiddels staat er een koude pint voor mij dus ik sluit nu af.

Tot de volgende keer, AJUUS vanaf de prachtige Lofoten, T.R.A.M.