T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Weer richting het zuiden.

Hallo volgers,

We hebben de steven gewend ,we zijn weer vertrokken. Nu terug door Noorwegen. Vanmorgen vertrokken onder een blauwe lucht en heerlijk zonnetje, zalig. Na de splitsing richting Alta komen we op een prachtige hoogvlakte, waar we tussen smeltende sneeuw en bulderende waterstromen onze weg vervolgen. Al snel krijgen we zicht op de eerste fjorden, een heel andere wereld dan Zweden en Finland. Voorbij Alta wordt het kouder maar het blijft weer droog. Al om 15.30 zijn we op onze overnachtingplaats, Sorkjosen, met uitzicht op Reisafjord.

De meiden hebben lekker even tijd om voorraad in te slaan voor de lange rit van morgen naar de Lofoten. Misschien morgen geen verhaal/foto's i.v.m. lange dag en late aankomst.

Uit Noorwegen, de groet'n, T.R.A.M.

Jan

Hallo Tram, ook wij hebben stralend blauwe luchten, met dit verschil dat wij er nat van worden! Te gek dat jullie het gehaald hebben!! Wat een prachtige rit!
Ik ben benieuwd hoe de terugreis gaat en zie uit naar nieuwe foto's!

Jan

gerard en gerda

Als wij de berichtjes lezen en de foto's bekijken hebben jullie het wel erg naar je zin.Hebben jullie wel zin om weer naar huis te gaan?Veel plezier nog deze week en tot ziens.

Piet en Roelie Donker

Wat een prachtige reis in een prachtig land, komen jullie nog wel terug of blijven jullie in dat mooie paradijs?
Nog heel veel plezier samen en een "behouden vaart" gewenst!

hartelijke groeten, Piet en Roelie

Henry, Rita & Kids

Dat het een mooi en fantastich land is wisten we al en door jullie reisverslag met de mooie foto's wordt het opnieuw bevestigd.
Genieten jullie nog maar even verder en wij doen dan graag met jullie mee.
Groeten Henry, Rita, Anne en Tom