T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Yes we did it!!!!!

Hallo Allemaal,

Yes,we hebben de kaap bereikt. En nee, het was niet het gehoopte strakke blauwe luchten weer. Maar toch was het een memorabele dag. Vanochtend vertrokken uit Inari met droog weer en richting Noorse grens werd hetsteeds mooier. Al vanaf heel ver zagen we de besneeuwde bergen in Noorwegen.Om 9 uur voorbij de noorse grens en al snel veranderde het landschap. Meer rotsen, steeds meer zicht op zee en steeds meer rendieren. Ook de wind nam behoorlijk toe, nog steeds droog, bewolkt maar helder en koud.

Vanaf de splitsing naar Alta, met rechts de zee en links hoge rotsen, ging het recht naar het noorden. Het werd werken op de brommer, het regenpak ging aan tegen het striemende opwaaiend zeewater.

Na de tunnel richting Honningsvag en direct maar door naar het einddoel. Het werd woest, hangen tegen windkracht 10 of zo en verderop helemaal gehuld in nevel. Zicht werd ongeveer nul. Rond 15.00 op de Kaap, niets te zien maar what the F..., we did it!!! Eerst bijkomen met koffie/thee en warme hap. Toch werd het zicht iets beter en we hebben, best wel goed gelukt, debewijs foto kunnen schieten. Uiteindelijk wel bijna 2 uur daarrond gekeken, geshopt, nogmeer foto's en pas rond 17.00uur vertrokken. Wat een enorme meevaller, de lucht trok los, de uitzichten die we gemist hadden op de heenweg kregen we nu ruimschoots vergoed. Allleen de wind bleef, maar geen enkel probleem voor de fotograaf, Renate. Het was een heerlijke meevaller van een toch al prachtige dag.

Wat een prachtige, imponerende maar ook harde wereld hebben wij hier vandaag mogen zien.

Het was elke kilometer meer dan waard!!!

Vanaf nu weer richting huis, T.R.A.M.

Jan, Klaarke, Tiemen en Hessel.

Prachtig, maar waar zijn de foto's?
Wij willen ook even genieten van die wereld.
Ajuu

Anneloes

Mooi verhaal! Gaaf hoor dat het jullie gelukt is. Leuk om pa en ma net gesproken te hebben. Het enthousiasme druipt er vanaf, fijn! Goed om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik denk zelf dat de 'terugweg' ook fantastisch zal zijn. Misschien wel het mooiste deel vanwege de vette (verwacht ik) Noorse landschappen. Ik ga gauw de foto's kijken. Heel veel groetjes aan jullie allemaal. Dikke zoen! x Loes

Berndien

Gaaf om te lezen allemaal! Geniet met volle teugen!

Dienke en Joris

Gaaaaaf!!!! Jullie mogen trots zijn op jullie zelf...wij zijn het in ieder geval wel op jullie!
De foto's zien er prachtig uit! Hoe is het met jullie billen? ;-)
Geniet nog lekker samen!
Kus van ons

Bennie en Sjani

Wat allemachtig mooi.
Super dat het allemaal zo goed gaat.
Nog vele mooie kilometers gewenst richting zuiden.
Groeten ons.

Kees

Gefeliciteerd, weer een mijlpaal in jullie leven bereikt. Ik zit nu af te zien op Kreta met 35 graden.
Mvg

Kees

Agnes

Proficiat! Gaaf zeg. En nu op naar het mooie Noorwegen. Ik denk dat jullie dat nog mooier zullen vinden.
Bedenk me nu dat wij vorig jaar op de zuidkaap stonden. Hoeveel kilometers zullen er tussen zitten?
Liefs van ons

Henry en Gerrie.

Hallo stoere Bikers,
Een mooi reis verslag en zeer mooie foto`s.
Renate een brutale vraag hoe gaat het met je achterste auwww of valt het mee.
Heel veel plezier nog en veilige kilometers gewenst.
groeten uit het regenachtige Hardenberg.

Gerrie en Henry and the kids

fonda en john

Hey renate (en de rest),

Top gedaan!!!
Vast geen spijt dat je mee bent gegaan!
Heel veel succes met de terugreis!

Groetjes uit Tuk

luuk

Vet stoer zeg. Misschien moet ik mijn midlife crisis toch maar te lijf met het kopen van een motor. Lijkt me nu al een reis om nooit te vergeten. Veel plezier de laatste paar dagen!

Kees Timmenga

Hopelijk blijft het weer jullie nog een klein beetje goedgezind.
Veel plezier nog.