T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Van korte boks naar regen boks.

Ja ja, het kan verkeren. Vanmorgen vertrokken met ruim 20 gr met zon en nu aangekomen in Inari met regen, nevel en net aan 7 gr.

Vanmorgen weer vroeg op pad vanwege toch wel weer behoorlijke afstand en voorgenomen bezoek aan de KERSTMAN en natuurlijk de poolcirkel passage. Helaas, helaas, kerstman is niet aanwezig, pas vanaf 18-06 kunnen er weer verlanglijstjes worden afgegeven. Jammer voor iedereen!!! Daarom iets meer tijd genomen voor de poolcirkel passage waar het nog heerlijk weer was (zie foto's). Vanaf hier ging het bijna in rechte lijn naar het noorden, Nog legere wegen, steeds meer rendieren. Uitkijken dus. het wordt steeds kouder en rond 15.30 het r-pak aangetrokken. Het regent door tot aan het overnachtings hotel. We hebbenprima kamers met sauna en droogkast dus morgen is alles weer heerlijk droog en warm.

Morgen de laatste etappe naar het eindoel, de NOORDKAAP!

Ondanks de regen en kouw is de moraal onveranderd hoog. Ook erg belangrijk: de V-twin en Boxermalen onvermoeibaar en zonder problemen door.

We zijn erg benieuwd naar hoe het morgen daar zal zijn,.

Groeten, Tiem, Ans, Renate en Meindert.

Bennie en Sjani

Hoi Hoi
Wat harstikke leuk om jullie zo te volgen en te lezen dat het allemaal zo super goed verloopt .
De foto's zijn ook mooi.
Kaviaar toe maar weer.
Morgen een top dag gewenst op de NOORDKAAP .
Maak a.u.b. veel foto's, dan krijg ik Bennie misschien ook een keer mee daarheen.
Groeten uit De Krim

Jan, Klaarke, Tiemen en Hessel.

Hallo daar in het hoge noorden.
Prachtig om het op deze wijze te kunnen volgen en natuurlijk ook wel een gevoel van herkenning.
Prachtig, prachtig, prachtig.
Morgen naar de "top of the world". Laat dat een ongekende belevenis zijn (en kijk nog even of je onze voetstappen nog terug kunt vinden).
Daarna voorzichtig weer afzakken naar beneden met alleen maar prachtige herinneringen maar met een rit door het mooiste land van Europa.
Blijf genieten, zorg dat je alles heel houdt en een dikke kus/knuffel aan iedereen.
Ajuuh.

De Kerstman

Helaas, helaas, was ik niet aanwezig tijdens jullie bezoek. Maar de kerstman, dat ben ik dus heeft ook wel eens zin in een verzetje. Daarom had ik besloten om die dag eens even lekker de rendiertjes buiten te zetten. En dat is uiteraard goed bevallen, hoe dan ook ik wens jullie nog een fijne reis toe, en wie weet ligt er misschien wel wat leuks onder de kerstboom dit jaar!

Groeten uut Boalder

Mini en Jan

Trots zijn we dat het bloemetje van de Beekberg, Renate, zulk een reis aandurft. En het lijkt wel alsof deze trots ook van haar man, Raimondo, afstraalt. Renate hou je taai en tot volgende week. Groetjes Mini en Jan
P.S. As ne haan oet Lapland smoarns in Hardenboarg kreejt dan hef het snachts onwies hard eweejt.