T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Bijna in Finland.

Hoi Allemaal,

We zijn bijna in Finland. Vandaag lange rit naar Haparanda, maar allemachtig wat was het een heerlijke dag. Het weer is werkelijk schitterend en ook de route was erg mooi. Zoals altijd eindeloze lege wegen, natuurlijk bossen maar vanaf 12.00 uur langs de botnische golf naar Haparanda. Regelmatig zicht op zee, samen met een staal blauwe lucht, schitterend!!

In Haparanda zitten we in een schitterend hotel, voormalig stadhuis met heerlijk terras. Vanmiddag lekker een zweedse öl gepakt. Ik heb dus vanmiddag direct de korte boks aangetrokken, zie foto.

Vanavond op stand gegeten, voorgerecht met kaviaar, hoofdgerecht met rendier stoofvlees en toetje van mousse met bleuberries. Lekkerrrrrrrrrrrrr!!!

Wel, morgen naar Inari, finlandis hier al aan de andere kant van de rivier(zie foto) met natuurlijk bezoek aan de Kerstman en de poolcirkel passage in Rovaniemi.

Groeten aan Iedereen, T.R.A.M.

Alie van't Erve

mooi dat het goed giet,
Wij eten ook op niveau, aardappel, bloemkool,sudderlapje
griesmeelpudding na.
(verschil moet er zijn)
Erg leuk al die foto's !! succes morgen!!

Anneloes en Jesse

Donders wat een weer!!! Hopelijk houden jullie het nog even zo. Hoe houden jullie billen het na al die kilometers?
Kan ik nu al doorgeven wat we van de kerstman willen hebben?

We kijken elke avond uit naar jullie verhalen.

Anita

Ha, ik zie dat je nu de foto met de korte bokse hebt toegevoegd!!!!
Enne... mijn lijstje voor de kerstman heb je al :-).

Gert

Mooi dat de reis voorspoedig verloopt, mooie foto's. We volgen jullie elke dag, nu even een paar dagen minder, want ik ben druk de koffers aan het inpakken, we vertrekken vanmiddag om 17.00u ri Düsseldorf, morgen kunnen we om 06.33 u. onze reis in München weer met de motor oppakken.
Jullie verder een goeie reis gewenst en doe hennigan. Doen wij ook.

Groeten Gert, en de rest van mc Gasderop,

Ruben Rinse en Raymondo

Hallo daar,het is mooi om te lezen dat jullie het naar je zin.
Hebben hebben jullie de kerstman algezien
we redden ons prima

Groeten uit het zonnige Hardenberg en een Dikke kus

Jan en Deetje

Oh wat lijkt het me toch heerlijk en inderdaad wat een grandioze mooie plekjes zien jullie daar, herinneringen voor eeuwig zullen we maar zeggen. Het zij jullie gegund.

Ook Marleen en ik willen graag ons verlanglijstje aan jullie doorgeven voor de sint, kan dat nog????????????

Goed goan