T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

The Big Five.

Hoi iedereen,

We zijn in Lapland. Waarom dan deze titel?

Wel, ook wij wiilen onze 'Big Five'scoren maar dan de big five on wheels. We hebben al enkele mooie exemplaren gescoord dus vandaar deze titel. ook gaan we natuurlijk voor de echte 'Big Five' en hiervan hebben wij vandaag al de eersten gezien. Echte rendieren dus.

Wij waren wel verrast ze nu al te zien, nu nog een echte eland scoren. Misschien morgen.

Nou, vanmorgenin de regen vertrokken maar na een kwartier was 't al droog. Wel de regenjas aangehouden, houd lekker de wind buiten. Verder heel de dag droog dus genieten, maar ook errug goed oplettten want de wegen zijn er soms erg slecht aan toe. De auto's zijn hier dan ook voorzien van wat extra verlichting, zie foto. Tiem kreeg direct inspiratie voor hun SX4!!!

Het verliep verder allemaal goed, Renate fotografeerd zich helemaal suf.Ongeveer 10km voor de finisch werden wijingehaald door een regenbui. Nou ja, zijn we de stof ook weer kwijt.

Morgen weer een langere etappe naar de zweeds/finse grens.

Groet'n uut Hotel Lappland, T.R.A.M.

Evert

Hallo lui, mooi dat het goed gaat en dat jullie er zo'n plezier in hebben, dat waren er nog maar een paar rendieren Meindert, op naar de kuddes, en voor een eland zu wel van de motor af mutten denk ik, nog vuul plezier, groeten van de pierik.

Ricky en Lianne

Hee! Leuk om de verhalen te lezen. Geniet er van en denken jullie ook nog een beetje aan de hard werkende mens hier in Nederland? ;-)

Groetjes Ricky en Lianne