T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Aangekomen in Zweden.

Hallo aan alle volgers en anderen,

Ja, na even uit de lucht zijn wij weer online. Inmiddels zijn wij aangekomen in Mora, Zweden. Vrijdag was een boven verwachting mooie reisdag, blauwe lucht met prachtige witte wolken, heerlijke temp en windje mee. Mooie route gereden, weinig autobahn, ten noorden van Bremen en Hamburg. Met 2x een pont over de Weser en Elbe om baustelles te omzeilen. Om 16.30 in Kiel en het laatste kwartier nog even lekker nat geregend. Om 17.00 aan boord, om 19.00 vertrek en daarna heerlijk eten van buffet.

Vanmorgen om 09.00 aan in Göteborg en om 09.25 zaten wij 'on the road'. Bewolkt en tegen 10.30 het regenpak aan en daarin verder gereden tot 15.30. Paar lekkere flinke buien maar het ging eigenlijk best wel prima. Veel foto's gemaakt door Renate en uiteindelijk vanaf 16.00 nog weer in zonneschijn terecht gekomen. Kortom de eerste rit in Zweden is goed verlopen, om 18.00 hier in Mora aangekomen.

De motoren zien er niet uit maar draaien foutloos, de kleren allang weer droog, de tanktas fungeert helemaal geweldig als proviand voorraad, de moraal is geweldig. Wij genieten!!!

Groeten aan allen, T.R.A.M.

Marcel en Bianca

Välkommen i Sverige!
Och en bra önskade!

Hälsningar fran Marcel och Bianca!

Anita

Geweldig om te lezen dat jullie genieten!!! Dikke kus

Ruben Rinse en Raymondo

Mooie foto's van de reis
Groeten uit Hardenberg

Anneloes

Hoi lieverds, wat heerlijk om al een eerste verhaal én foto's te kunnen zien! Leuk hoor! Succes morgen met dag 3. Hebben jullie al zere konten?;) liefs Loes X

Wim en Klasine

Leuk om jullie zo te volgen,mooie foto`s.
Goeie reis verder!
groeten uit Hardenberg......

anne en alma

Alsnog een goede reis gewenst. Het ziet er mooi uit en het weer lijkt ook prima, geniet ervan.
Blijven jullie volgen, groetjes Anne en Alma.