T&A.M&A.J&K.R&R op reis!

Nog 9 dagen!

De vertrek datum is in zicht, nog 9 dagen. De voorbereidingen zij nu echt begonnen. De routes gecheckt, in de Garmins geplaatst. Natuurlijk is er ook een "good old fashion" Michelin wegenkaart aanwezig waar de gehele reis is ingekleurd, altijd present in de tanktas. Ook wat betreft de bagage zijn we voorbereid, genoeg space nu. We moeten toch wel rekening houden met, ehmm, wat minder mooi weer dus extra kleding kan nu makkelijk mee. No problem, Sir.

Zelfs de "Lenkerstulpen, stuurmoffen" zijn aangebracht. Misschien nog niet tegen de kou, dan toch zeker tegen de regen. Blijven de handschoenen zo goed als droog.

Kortom we zijn al behoorlijk voorbereid, weer of geen weer, ik/wij hebben er zin in!!!

Greatings from Zwolle, T.R.A.M.

Ans.

Het aftellen is idd begonnen!Ik heb er zekers zin in,we gaan vast weer veel moois zien!Van een beetje regen worden we niet bang!Van heel veel worden we een beetje ?Een klein beetje maar?

Renate

Idd zin an. Ik ben erg benieuwd naar al het moois dat we zullen gaan zien. En ga mijn best doen om weer vele mooie foto's te maken.